1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Kategorie obchodů

Vyhledávání


Kategorie

REKLAMACE - Průvodní dopis

Reklamaci lze uplatnit zasláním na adresu:
STEAKPORT s.r.o., Na Zámecké 362/3, 140 00, Praha 4-Nusle.
  • Je pouze na Vás, jaký způsob dopravy zvolíte. Pro zásilky doporučujeme jako dopravce Zasilkovnu (zasilkovna.cz) nebo PPL (www.ppl.cz). (pokud je to možné, prosíme nezasílejte nám zásilky Českou poštou. Stává se také, že Česká pošta vrací zásilky jako nedoručitelné i přesto, že máme po celou pracovní dobu nepřetržitě dostupnou prodejnu.)
  • Vrácené zboží zasílejte zpět obyčejnou zásilkou.
  • Zásilky na dobírku či do vlastních rukou nepřijímáme.
  • Při zasílání prosím zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Za zboží poškozené či zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu nelze vrátit peníze (kupní cenu).
  • Ke zboží je nutno přiložit kopii faktury.
  • Pro urychlení vyřízení reklamace prosím poslat nám v SMS zprávě nebo na email číslo objednávky/faktury a podací číslo zásilky.
Položky označené * jsou povinné!
Číslo objednávky/faktury: *
Reklamovaný výrobek: *
Reklamované množství:
Podrobný popis reklamované vady nebo důvod vrácení zboží: *
Přiložte prosím fakturu:
Připojení obrázku:
Požadavek kupujícího:
Číslo účtu pro vrácení peněz: *
Kontaktní osoba:
Telefon:
Email: